بنا به دعوت و درخواست نماینده مردم شریف اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز ( ۱۴ اسفند )، احمد اصغری مهرآبادی معاون وزارت راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با سفر به شهر اراک از مناطق حاشیه شهر بازدید کرد.
پنجشنبه، ۱۴ اسفند ماه، ۱۳۹۹
اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ساکنان کوی علیابن ابیطالب(ع) اراک بیش از ۴۰ سال است که برای دریافت اسناد مالکیت خود سرگردان هستند و میطلبد وزارت راه و شهرسازی نسبت به این مهم همراهی بیشتری داشته باشد.
پنجشنبه، ۱۴ اسفند ماه، ۱۳۹۹